St. Harm Tiesing druk met film over Gemeente Borger

In de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw (dus al meer dan 50 jaar geleden) zijn er in Borger en andere dorpen films gemaakt. De films zijn nu nog een mooie herinnering aan hoe het dorp er toen uitzag.

Met dit idee heeft de Stichting Harm Tiesing opdracht gegeven voor een nieuwe film van de voormalige Gemeente Borger en dan alleen de zanddorpen. De film zal in maart 2020 klaar zijn en wordt dan gepresenteerd op een speciale middag voor onze donateurs.

Inmiddels is Lorinde Rosing uit Borger druk bezig met het filmen en de montage. Tijdens de Harm Tiesingdag op zaterdag 2 november 2019 kon het publiek al in de stemming komen met een korte trailer.

Hieronder hebben wij de trailer online gezet.

Voor meer informatie over de film of als u denkt dat we misschien nog een leuk onderwerp vergeten, kunt u contact opnemen met info@stichtingharmtiesing.nl.